We zijn er!!!!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rick en Far - WaarBenJij.nu We zijn er!!!!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rick en Far - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!!!

Door: Rick en Far

Blijf op de hoogte en volg Rick en Far

02 Oktober 2013 | Verenigde Staten, New York

Na een reis van 19 uur, zijn we dan eindelijk in ons appartementje in NYC aangekomen! Kapot maar voldaan! Chille vluchten gehad, relaxte verbindingen met metro en airtrain en nu lekker in onze crib!!

We houden jullie op de hoogte!!

Dikke zoenen!!!

• 02 Oktober 2013 - 00:57

Florentijn :

Toppers! Geniet ervan en fijn dat jullie veilig aangekomen zijn! Ben benieuwd naar de eerste foto's! Ciao xx

• 02 Oktober 2013 - 07:22

Maaike:

Mooi dat jullie goed zijn aangkomen. Konden jullie nog een beetje slapen in het vliegtuig?
    Enjoy!

Groetjes Maaike

• 02 Oktober 2013 - 07:33

Margriet:

Skatties!
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet van the big Apple!!
    Xxx

• 02 Oktober 2013 - 08:27

Anke:

Hey. Heerlijk dat je een fijne reis hebt gehad. Eindelijk is het dan zo ver om dan heerlijk te relaxen op zo'n welverdiende reis. Veel plezier deze maand in NYC

• 02 Oktober 2013 - 08:44

Clary:

Dankjewel voor je app. Lekker uitslapen en ga genieten! ♡ ♡ ♡ dikke kus Clary

• 02 Oktober 2013 - 08:49

Iris:

Fijn dat alles goed gegaan is! Genieten NU!!!

• 02 Oktober 2013 - 09:16

Peterijssel:

Geweldig, geniet er van!

• 02 Oktober 2013 - 11:26

Henk:

Hi Rickert en Fardau,
    Super blij dat jullie veilig over, EN op jullie tijdelijke 'plekkie' zijn.
    Met zoveel leuke en hartelijke reacties inmiddels kan ik niet meer origineel zijn,
    dus sluit ik me graag bij alle goede en oprechte wensen aan: GENIET!!!!

Groetjes en hele dikke knuffel!!!
    Henk

• 02 Oktober 2013 - 17:03

Anne:

He lieve alletwee
    Goed te horen dat jullie er zijn. En dan nu tijd om heerlijk uit te rusten.
    Bob heeft inmiddels kennisgemaakt met de buurhond en de poets.
    Maandagavond ben ik samen met Natas en Mo en natuurlijk Bob wezen wandelen, Bob duidelijk dominant maar erg grappig. De volgende dag moest ik werken en heeft Natas Bob en Mo samen uitgelaten en daarna laten dollen in onze tuin. Was een groot succes en erg lachwekkend volgens mijn buuf. De hele tijd als een gek rondjes rennen achter elkaar.
    Vandaag mijn poets, was laaiend enthousiast over Bob. En vanwege dierendag had ze voor Bob een kip ( plastic) meegenomen met een hele fijne piep/ Nou hij is er helemaal weg van. Net met Mick een hele tijd liggen dollen in de tuin met kip. Dus jullie horen het, helemaal naar zijn zin in huize de Bie Dikke zoenen van ons 4

• 03 Oktober 2013 - 14:07

Henk Harmsen:

Welkom in NYC

• 03 Oktober 2013 - 19:42

Cees:

Wat een reis!niet echt om de hoek! pompen jullie het luchtbed vast op? ik kom er aan! Kussen!!