Bijna is het zover... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rick en Far - WaarBenJij.nu Bijna is het zover... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rick en Far - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover...

Door: Fardau

Blijf op de hoogte en volg Rick en Far

13 September 2013 | Nederland, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Een tijd geleden kwamen Rick en ik op het idee om een wereldreis te maken. Wat begon als het uitspreken van een tof idee, een grapje over een lange tijd weg zijn van huis, is uiteindelijk werkelijkheid geworden aangezien we 1 oktober (minder dan drie weken vertrekken!!

Bijna alle inkopen zijn gedaan, weekendjes weg met vriendinnen en vrienden zijn geweest of staan nog in de planning, het appartement aan de Nieuwe Markt is al aardig leeg, het aantal werkdagen (en diensten) begint te slinken en de spaarrekening is gespekt!!

Via deze website hopen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van ons belevenissen tijdens de komende acht maanden.

Op naar het avontuur!!

Liefs,

Rick&Far

• 13 September 2013 - 14:24

Iris (Barbieren):

Lieve far en rick,

Ik wens jullie een super goede, fijne, gezellige, spannende en geweldige reis! We gaan jullie volgen met jaloerse blikken! Eerst nog het afscheidsfeest en dan een paar dagen later het vliegtuig in!
    Ik ga jullie missen!!

Love you! xxx ies

• 13 September 2013 - 15:34

Margriet:

Schatjes,

Jeetje wat wordt het nu echt! En wat een gaaf plan! Kan alleen maar zeggen dat ik facking jaloers op jullie ben en jullie megaaaaa veel plezier wens! (en wel voorzichtig doen he?!)

Dikke knuffel

• 13 September 2013 - 16:08

Lotte:

Wat een heerlijk, gaaf en mooi vooruitzicht voor jullie.
    Hoop dat jullie wederom een geweldige reis hebben.
    En erg leuk jullie op deze manier te kunnen volgen!

Liefs Lotte

• 13 September 2013 - 22:07

Clary:

Jongelui, nog een paar weken "effe aanschuiven om mee te eten?" en dan zal ik jullie een tijdje moeten missen, maar ik gun jullie deze reis van harte en zal jullie via deze site blijven volgen!
    dikke kussss! Clary